opulecek en guzel yer

çıplak bir kadının yan yattığında bel oyuğunun yarattığı çukurun dip noktası. ama ortamını bulmak lazım tabi. çok kastırır diyorsan dudaktır dudak.

the train goes to aksaray

neden metroya train diyor diye düşündürten anons.

terorist kelimesi her gectiginde bazi kurtlerin hassaslasmasi

kürt olmak diğer "farklı etnik kimliğe sahip olma" durumlarına benzemiyor maalesef. pek çok kürt, kendilerinden kültür mozağinin bir başka rengi gibi bahsedemiyor. arnavutların böreği güzel olur demek gibi, boşnak kızları alımlı olur demek gibi, lazlar inatçıdır demek gibi kürtler de başkaları tarafından, en azından olumsuz olmayan bir sıfatla toplum içinde genelleştirilemiyorlar. ya da kendileri kendileri hakkında "biz kürtler de böyleyizdir" diyemiyorlar rahatça. kültür mozağinin kara bir parçası gibi muammele ediliyor onlara. kimlikleri kendileri için bir utanç, başkaları içinse bir nefret kaynağı oluyor.

hassaslık da burdan kaynaklansa gerek, anıldıkları özellikler, kaba saba cahil ve terörist olmaları. oysa ki kürt böreği de çok güzel bir şey, kürt kızları da esmer güzelleri.

universite mezunu kizin lise mezunu adama asik olmasi

üniversite mezunu erkek nasıl lise veya ilkokul mezunu kadından hoşlanıp ona aşık olabiliyorsa, hatta evlenebiliyorsa,her şey de doğal sürecinde gerçekleşebiliyorsa, aynısının üniversite mezunu kadınlar için de neden gerçek olmadığını anlayamadığım durumdur. kültür farkıysa, iletişim problemiyse, davul da dengineyse neden denklem karşı taraftan eşitlenmiyor?

anlaşılan şu ki olayın davul denkliğiyle bir alakası yok, ilişkide davul olan erkek olmak zorunda, kadın ise bir küçük bir bendir bile olsa yeter.

erkeklerin (istisnalara selam olsun tabi) pek çok uzvunun yer değiştirdiği konusunda şüpheler daha da netleşiyor bu konuda, penis ve beyinin yer değiştirmesi gibi, kalpleri ve egoları da olması gereken yerlerde değil sanırım.

karpuz

küçükken çekirdeklerini kurutup onlardan da yemişlik çekirdek elde ettiğimi sandığım sebze. yoksa meyve mi? bu da bir çeşit spekülasyon konusudur kendisi hakkında.

sevgilisini kel kizlarla aldatan zeki erkek

fizyolojik başka bir problemi yoksa eğer kadında,saçını kendi rızasıyla kazıtmış kızlardır ki bunlar genelde yüz güzelliğine son derece güvenen kızlar olur.

yani demem o ki hem fıstık gibi gacıyı götürür,hem de izini belli etmez.

ha zeki erkek saçı olan bir kadınla da birlikte olsa izini belli etmemenin bir yolunu bulur aslında.neyse ben de bu saçma ve içeriksiz entryimi sonlandırayım burda.

evliyim ama uygunum

<bkz: mba>
*

ha bir de "master of business administration" ın kısaltmasıdır ki bu mba,o çok başka bir şeydir.

arog

yaratıcılığın bu kadarı yanii.."gora","arog"..harbiden zıçayım türklerin yaratıcılıklarına..bir de bunu yapan espri anlayışı,mizah ve yaratıcı gücü yüksek insan diye tanımlanan "cem yılmaz"dan..hooooaaahhhhaaa arog mu hohahhaaahha.ne sıçsam yiyecekler artık diye heralde.kıvamı da yerinde bokun.

ciplaklar kampi uyari levhalari

"iki kişinin yaptığı seks değildir"

"ne elbiseler gördüm içlerinde insan yok,ne insanlar gördüm üstlerinde elbise yok"

"lütfen ereksiyon olmayınız"

islami elestiren entry okumus musluman ofkesi

<bkz: islami öven entry gören ateistin ağzının yayılması>

yayılır abicim ağızları..hayal edebiliyorum ben burdan..monitörün karşısında böyle mesela,tıklamış islam hoşgörüsü başlığına misal,övmüş birileri müslümanları bu konuda.ya da herhangi başka birşey,islamı veya herhangi başka bir dini öven..yöhee yöhee sesleri geliyor ekrana bakan ağızdan,hafif yayvanlaşmış.dalgasını geçiyor kendince..islam bile hoşgörülüyse ehehke mehehke diyor..hani hırsızlık yapanın sağ kolu mu ne kesilir ya,o geliyor aklına islam sadece bundan ibaretmiş gibi..kaldırılamayan taş sonra felan..kendi kaldıracak o taşı.insanların zihinlerindeki taşları da kaldıracak o,olur olmadık bunun muhabbetini de açıyor zaten.ama ben seviyorum böyle adamları..farklı renk farklı kültür farklı düşünce farklı anlayış.farklı bok.pembe böyle..pembe değil aslında o da kahverengi bir bakıma.aynı zihin yapısı aynı yol..eleştirdikleri tarafın ön saflarında flama taşıyorlar haberleri yok.ama yayılmaya başlıyor ağız hölbeaea höleaeaa diye..farkında olmak,farklı olmak,olamasan da olmaya çalışmak,bunların başlangıcı var zihinlerinde.ama devamı gelmemiş ne yazık.ilkel hala,larva halinde.bunu geliştirmek lazım.bilmek lazım aslında islam sadece kol kesilmesinden ibaret bir din değil,hristiyanlık sadece ekmak şarap seremonisi değil,budizm sadece incir ağacı değil..hepsinin saygı duyulması gereken tarafları var mesela.başka zihinlerdeki larvalar mühim olmamaya başlıyor bu noktada sanırım.sanırım..umarım.

egildiginde acilan kic catalini sweatshirt unu sundurerek orten hatun

kıç göstermek amacıyla giyilmez ki o bluzlar bi kerem..hoştur,güzel durur giyersin..beline oturur böyleme giyersin.göğüsleri sarar hafiften giyersin..ortama uygundur giyersin..ama kıç çatalı ayrı bir şeydir yani,teşhirci bayanları tenzih ederek konuşuyorum;bir kadının vücudunda vurgulamak,dikkat çekmek istediği en son yerdir belki de:kıçının yarık başlangıcı.amaç başka yeri göstermektir hani illa da illa illa da illa bi yerde teşhircilik aramak bulmak istiyorsanız.piyasada da bayanlar için yüksek bel pantolon da yoktur hani,bulamazlar giyerler,mutlak açılır o çatal da..mecbur.hoş bir görüntü değil,el mahkum kapatır orayı.

ped reklamlarinda kan yerine sivi denmesi

herkes biliyor kanın kan kılın kıl olduğunu..misal traş makinesi reklamlarında da harbi harbi kılını temizleyen adamı görmedim,ya da ağda reklamlarında ağdasını yapıp tüyünü yolan kızı da..tuvalet kağıdı reklamı var bi tane misal,kadın çocuğun beline sarıp bakkala yolluyor..kim bu amaçlarla kullanıyor tuvalet kağıdını allasen,kıçımızı sileriz lan biz onla evde.hayır iş görüntü meselesi;şar şar kanı da akıtmazlar,kıl da çektirmezler,göt de sildirmezler..biz biliyoruz zaten neyi ne için kullanacağımızı,mavi kan gelene kadar da beklemezler ped almak için.delikanlılıksa ayrı bir şey,reklam dediğin delikanlı bişey değildir zaten başlı başına..o ayrı bişey..hayır mesela bi de bir reklam var bir tüy dökücü kremin,banyo sonrası lavabo deliğinde kalan kılları gösteriyor böyle ıslak ıslak top top kımıl kımıl.iğrenç bişi yani.ondan bence.hoş değil yani.

ruyada melih gokcek gormek

<bkz: rüyada melih göççek görmek>

boncuk

gözleri güzel böyle büyük siyah ya da mavi olanlara da den,r.sevgi sözcüğü de olabilir yeri gelir.böyle yani.

cekirdegi al sunu elimden diyerek karsisindakine veren baba

çekirdek de bir çeşit uyuşturucudur..ev yansa bırakıp gidemezsin çekirdeği,öyle de menem pis bişi.bağımlılık yapar.bu yüzden bu hareketi yapan başka çeşit insan versiyonları da vardır.hayır bıraksan çekirdeği elinden dövücekler sanki.öyle de bırakamazsın işte.ondan.

burcu kadini

<bkz: akrep burcu kadını>

bu daha güzel..ateşli mateşli.

asik olup acilamamak

<bkz: ishal olup sıçamamak>

yeminle bundan beter.

olur da bir gün açılmak istediniz diyelim..içinizde uzun zamandır bu şeyi biriktirdiğinizden ard arda kekelemeler,saçma sapan sözcük kullanımları ve de yapışkan şap şap terler anlatımı cır cır sonrası klozetin haline benzetir.

yaran tabelalar

zeytinburnu'nda,bir deri giyim dükkanı
<bkz: maykıl deri>
bildiğin.."maykıl"
dükkan sahibi bir michael jackson hayranıymış,hatta maykıl model deri ceket de vardı.

terk eden sevgilinin ardindan ataturk orman ciftligi diye bagirmak

<bkz: ananın amı belgrat ormanı>
bu daha güzel.

balkonuna ic camasirlarini asan carsafli kadin

<bkz: hiç görmedim>
<bkz: nerden buluyorsunuz bunları>
<bkz: cem yılmaz>